dilluns, 10 de desembre del 2012

LA FLACA I LA GRASSA JUNTES!

Diumenge vam quedar a les 9h, amb el fred que feia, al pavelló per anar a Pujar al Santuari de la Mare de Déu del Mont. Érem 10 bikers. 6 amb bici de carretera, 4 amb btt i 1 sense bici, és a dir, que puja corrents. Però finalment només 5 vam decidir pujar-hi. En Lato, en Pont, en Carles i el cunyat  amb bici de rodes primes, jo amb btt i en Peti corrents. La sortida prometia ja que els senyors de l'asfalt últimament no paren de fer quilòmetres. Vam començar a pujar a un ritme suau cap a Beuda. Vam passar de llarg i arribem a Segueró. Aquí és on comença la pel·lícula de veritat. Totes les cartes sobre de la taula. Tothom comença a anar al seu ritme. Jo intento no perdre la roda d'en Lato i en Pont, fet que em passarà factura al final de l'escalada, ja ho sé prou. Arribo a la cruïlla de Cabanelles amb en Pont,  en Lato ja fa estona que ens espera. Al cap de poc arriba el cunyat i en Carles i sense perdre gaire temps continuem l'escalada. Quan arribo a la cruïlla de Falgàs decideixo afluixar una mica. En Lato i Pont comencen a tirar a un ritme massa alt per a mi. Vaig fent xino-xano però sense entretenir-me ja que si em despisto gaire el cunyat em fotrà una punyalada d'aquelles monumentals i m'ho sentiré a dir durant tot el dinar.
Quan arribo al Santuari de Sant Vicenç de Sous començo a notar que em falten forces. A partir d'aquí comença el meu treball psicològic. De respiració vaig bé, però de cames estic cansat. Només em queden 2 quilòmetres per arribar a dalt. Sort que aquest últim tram és el més xulo de tota la pujada perquè és d'on pots gaudir més de les vistes. I avui fa un dia esplèndit. Es veu tot el pirineu nevat. Inclús el Pedraforca es mostra impresionant. Fa un dia genial. Avui és el primer dia que trobo molta gent pujant al santuari. Biciclistes, gent caminant, cotxes...Finalment arribo al Mont. Encara no feia ni un minut que era a dalt que el cunyat ja arribava. Sort que no m'he encantat gaire sinó m'hagués repassat de dalt a baix. Ho sento Gerard però hauràs de tornar-me a preparar una altra encerrona de les teves.
Un cop reunits tots a la terrassa del bar, compartim les nostres sensacions, fem la foto de rigor i jo començo el descens cap a casa tot sol. Vaig fins a Segueró pel lloc on he pujat. Agafo pista de terra fins a Maià, continuo per pista fins al camp del avions i cap a la dutxa ràpid.
Molt bona sortida, poder sortir amb gent que els agrada el mateix esport i poder compartir aquests bons moments és genial.

Com sempre vaig fent escapades pels corriols de Beuda corrents per no perdre el costum i la forma. També he fet una sortida amb btt per la zona d'Espinau (830alt) la qual em va confirmar que no estic en els millors moments de btt. 

RESUM:  45KM     02:45 MINUTS    1000 DESN/POST

KM ACUMULATS BTT= 773KM
KM ACUMULATS CORRENTS= 532KM 



                                  TOT I EL SACRIFICI ENCARA FEM BONA CARA
                                     VISTES ESPLÈNDIDES I EL PIRINEU NEVAT

L'ESTANY DE BANYOLES

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada