dilluns, 24 de desembre del 2012

BON NADAL I BON ANY 2013

Últimament m'havia centrat només en sortir a córrer i havia deixat la btt arraconada. Però cada vegada que l'agafo reconec que la trobo a faltar. Sortir amb btt m'omple molt ja que puc anar a llocs insòlits i amagats. Aquesta setmana només he sortit un cop i ha estat amb btt. He anat a la zona de la selva, vull dir, Sant Ferriol. Vaig sortir de casa amb l'idea molt clara. Volia anar al Pi de Sant Josep o més ben dit al Collet de Besalú. He de dir que la pujada és força lleugera. No hi ha cap rampa dura i es tracta d'agafar un ritme i no deixar-lo. Un cop sóc dalt del Collet començo a baixar direcció Briolf o el Torn. El corriol de baixada és molt xulo. No l'havia fet mai. Cap al final es converteix en un corriol ample i força tècnic, amb uns trenca aigües perillosos. Arribo a una ermita que es diu Briolf. Es troba amagada al mig del bosc i no està cuidada. Llàstima perquè realment és força xula. Un cop visitada, decideixo continuar baixant una mica per veure on finalitza el corriol ja que per aquesta zona no hi havia estat mai. Al final del camí hi ha una cruïlla que a l'esquerra aniria cap a Serinyà o can Vila i a la dreta al Torn. Ho deixo per un altre dia i començo a pujar un altre cop pel mateix camí que he fet de baixada. Un cop arribo al Collet de Besalú continuo baixant per la pista i arribo a Sant Ferriol. De Sant Ferriol vaig fins a Sant Fruïtos per un corriol. Continuo per la pista principal i començo a pujar direcció El Sagrat Cor però quan arribo a l'urbanització Comptal baixo pel corriol fins a can Pitre, candell i cap a casa.

Només em queda dir BON NADAL I BON ANY 2013 A TOTS ELS DESFRENATS. Espero que l'any que ve pugui superar els quilòmetres d'aquest any. No crec que costi gaire. Tot i que estic molt content de com ha anat l'any esportivament. Espero que l'any que ve el PP ens deixi més tranquils als Catalans i que en Mourinyo ja hagi marxat del Madrid.